HOE DE GEEST WERKT

HOE DE GEEST WERKT...

1- Denk goed en het zal goed gebeuren. Denk kwaad en kwaad zal volgen. De hele dag ben je wat je denkt.

2- Het onderbewustzijn gaat niet met je in discussie. Ze accepteert wat haar bewuste geest dicteert.

3- Je hebt de mogelijkheid om te kiezen. Kies voor Gezondheid en Geluk. Je kunt ervoor kiezen om aardig of niet leuk te zijn, behulpzaam, vrolijk, hartelijk, vriendelijk te zijn en iedereen reageert op dezelfde maat. Dat is de beste manier om een prachtige persoonlijkheid te ontwikkelen.

4- De bewuste geest is "de poort in de gaten houden". Het heeft zijn primaire functie om het onderbewuste te beschermen tegen valse indrukken. Los op om te geloven dat er iets goeds kan gebeuren en het gebeurt nu. Je grootste kracht is je vermogen om te kiezen. Kies geluk en welvaart

5- De suggesties en uitspraken van andere mensen hebben geen macht om je pijn te doen. De enige kracht zit in de manier waarop je denkt. Je kunt besluiten de gedachten en verklaringen van anderen te verwerpen en het goede te bevestigen. Jij hebt de macht om te beslissen hoe je reageert.

6- Wees voorzichtig met wat je zegt. Je zult je moeten verantwoorden voor elk ijdele woord. Zeg nooit "ik ga falen, ik ga mijn baan verliezen, ik kan de huur niet betalen". Het onderbewustzijn kan niet tegen een grap en laat al deze dingen gebeuren

7- Je geest is niet slecht. Geen natuurkracht is slecht. Het hangt er allemaal van af hoe je de krachten van de natuur gebruikt. Gebruik je geest om iedereen te zegenen, te helen en te inspireren, overal.

8- Zeg nooit "ik kan het niet" Beheers angst door het te vervangen door de volgende uitspraak: "Ik kan alles doen door de kracht van mijn onderbewuste geest. "

9- Begin te denken vanuit de eeuwige waarheden en principes van het leven en niet vanuit het standpunt van angst, onwetendheid en bijgeloof. Laat anderen niet voor je denken. Kies je gedachten en maak je eigen beslissingen

10- Je bent de bevelhebber van je ziel (het onderbewuste geest) en meester van je lot. Onthoud dat je de mogelijkheid hebt om te kiezen. Kies voor het leven! Kies ervoor om gezond te zijn! Kies voor geluk!

11- Alles wat je bewuste geest aanneemt en gelooft is waar, het onderbewuste accepteert en probeert te bereiken. Geloof in geluk, goddelijke begeleiding, juiste actie en alle zegeningen in het leven.

(Door Dr. Joseph Murphy Book: De kracht van het Onderbewuste)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final