DE KUUR

 DE KUUR

Het medicijn moet komen
Ik heb geleerd hoe te genezen.
Het werkt niet bij mij maar bij al mijn voorouders omdat de mens geen mens was, was hij gewoon een prachtig dier.
Ik wil mijn voorouders genezen
Ik wil dat mijn liefde uitbreidt door de tijden achter me, door de vertraging van de tijd en alle mogelijkheden die nog niet zijn geweest en verdwenen.
Ik wil oh hoe ik wil dat al mijn voorouders erkend worden, alle vrouwen gezegend en geliefd worden zoals nooit tevoren door mijn heden.
Ik ben dankbaar voor de veelheid van wezens en zielen die mij hebben gevormd tot de glorieuze morgen van ieder.
Met mijn ogen wil ik dat je mijn wereld van keuzes ziet en een glimp ervan krijgt.
Voor oren laat je morgen stand houden.
Vanuit mijn mond jullie stemmen.
Vanuit mijn hart schat al mijn liefde voor jullie allemaal.
Dankbaarheid ouders, dankbaarheid moeders, dankbaarheid ooms en tantes, grootouders, dankbaarheid broers en elke tak van deze enorme boom van mensen.
Het maakt me niet uit of schuldig of onschuldig sommigen van jullie in mij zitten. Ik ben de vele gezichten, de vele liefdes en pijn van honderdduizenden voorouders.
Kom hier, val in mijn armen, een cafungada in je mond, een café en een schoot voor ieder van jullie. Hoe ik van ze hou en hoe ik ervan hou te weten dat ik een salade ben van tijden, kleuren en smaken van de wereld.
Ik kom uit elk ras, uit alle geloof, uit alle culturen en geslachten, ik kom uit een ras, ja, een eeuwige "twister" in de mengsels die ik ben.
Ik heb elk opgenomen verhaal dat niemand uit me kan halen.
Zo bepaal ik met open armen, kijkend naar iedereen in mij, dat we genezen zijn omdat ik wakker werd, nu weet ik dat het niet genoeg is om een kettingring te behandelen maar het geheel.
Het behandelen van een boomblad heelt niets, je moet de wortel helen om ervoor te zorgen dat het allemaal in vrede vruchten afwerpt.
Ik eer mijn voorouders, ik moest degene zijn die jullie allemaal wakker maakte.
🖊️Kaar Ural

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final