Als man

 Als man is mijn roeping in dit leven om te helpen de heilige vrouw op deze planeet en in mezelf opnieuw te geboorte.

Voor sommige mensen, vooral mannen, is dit verwarrend. “Waarom zou je dat doen?
Geef jij je kracht niet weg aan vrouwen?
Geef jij je mannelijkheid op? "
Ik krijg de hele tijd zulke vragen . Het is echt zo simpel. Voor iedereen, man of vrouw, is het herstellen van onze relatie met het diepe vrouwelijke principe, in al haar verschillende vormen en manifestaties de sleutel tot het leven zelf.

Het vrouwelijke is de moeder waaruit al het leven geboren is. Zonder haar hebben we geen wortels en vergaat onze wereld.

Onze planeet, onze fysieke gezondheid, onze psychologische en spirituele ontwikkeling, onze relatie, ons geluk, ons plezier, ons leven ... alles hangt af van onze verbinding met de vrouwelijke stichting. Gevoelens, intuïtie, zachtheid, ontvankelijkheid, gevoeligheid, liefde, genegenheid, koesteren, knuffelen, relaties, samensmelten, vereniging, partnerschappen en samenwerkingen, onze fysieke lichamen, seksualiteit, sensualiteit, schoonheid, muziek, dans, kunst, poëzie, dromen, creativiteit, bevallen, kinderen opvoeden, emotionele heling en natuur, dieren, tuin, de commons, aarde ... dit zijn enkele van de vele gezichten van de vrouwelijke uitdrukking, die niet los staan van het mannelijke, maar samen gecreëerd worden.

De ziel van de wereld roept naar mannen . Deze realiteit was zo verweven in de psyches en spirituele visie van onze aboriginals voorouders dat ze het zich niet eens anders hadden kunnen voorstellen.

Maar vandaag, voor degenen met de ogen om te zien, is wat er in de wereld gebeurt schokkend. Mensen hebben zich gescheiden van het grotere web van leven.

Man heeft zich apart gesteld van vrouw. De vrouwelijke wereldziel, de Anima Mundi, is ziek. De wortels van de boom des levens verdorren snel en zullen omvallen tenzij er iets verandert.

Gelukkig komt er ongelofelijke hulp aan. Een nieuwe golf van vrouwelijk bewustzijn stroomt de planeet over in een wilde stroom die snel grote verandering met zich meebrengt. Het is een revolutie via het yin-kanaal, door oneindige receptiviteit en zachte kracht.

De omega wordt opnieuw de alfa en begint een nieuwe cyclus . Vanuit deze wortel hergeboorte van het yang bewustzijn, maar deze keer in balans. Mannelijk ontwaken tot vereniging. De echte uitdaging van deze tijd is om onszelf af te vragen "kan ik volledig openstaan om deze energie te ontvangen? ” en “kan ik mezelf volledig geven aan dit ontwaken? "

Degenen die het hart en de moed hebben om dit te doen, krijgen de sleutels tot de Koningin van de vrouwelijke dimensie en de schoonheid ervan zal uit ruiken in krachtige herbirthing golven.

Als man is de belangrijkste vraag die ik mezelf kan stellen niet "wat heeft het vrouwelijke pad met mij te maken? " maar, dringender, " wanneer en hoe heeft onze wereld ooit geloofd dat ik los kon staan van mijn geboorte? "

Dit leidt ons naar een weg terug naar vereniging, en vraagt ons om voor te stellen hoe we terug kunnen keren naar de omhelzing van dat vrouwelijke bewustzijn op een manier die de gratis gaven van onze innerlijke mannelijke essentie omvat.

Dit zijn de vragen die onze diepste ontdekking als mannen uitnodigen, zowel persoonlijk als collectief.

Dit is de eerste van een reeks korte essays over het vrouwelijk ontwaken vanuit het perspectief van een man.

~ Azra Bertrand M.D.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final