Dagkaart uit Gaia orakel


Er ontbreekt niets. Dingen veranderen gewoon van vorm. Mijn leven blijft zich constant transformeren, naar nog meer liefde. De Aarde en ik zijn één. Ik ben continu beschermd, en geleid door liefde. Vanuit spiritueel oogpunt, is er geen begin en geen einde.
Deze kaart is een teken van verlies of een teleurstelling. Misschien is er iets waarop je hoopte of had je een droom, en dat lijkt nu te mislukken. Of misschien verdwijnt er iemand uit je leven, die je heel dierbaar is, of ziet het er naar uit dat een partnerschap ten einde loopt. Deze kaart duidt echter ook een periode van herstel aan, en dat betekent, dat wat jij zag als een verlies uiteindelijk toch niet gebeurt, ofwel dat datgene wat je verliest op een andere manier, in een andere vorm, weer bij je terugkomt. Gaia, Moeder Aarde, overziet alles wat gebeurt. Je kunt haar liefdevolle leiding op dit moment voelen. Ze is er voor je, en laat je nooit alleen. Elke transformatie brengt het wiel weer een stukje dichterbij het startpunt, en als dat punt is bereikt, begint er gewoon een nieuwe cyclus, en gaat de reis verder. Er is nooit een einde zonder een nieuw begin.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final