Dagkaart uit Het Mystieke Elfenorakel


Je hebt deze kaart getrokken omdat je nog steeds te veel twijfelt aan jezelf. Je maakt je kleiner dan je bent. Wij, de elfen, vinden dit niet nodig. Je heb de kennis in je maar je vergeet jezelf te aarden. Kom van de roze wolk af en ga met beide voeten op de grond staan. Hierdoor zul je merken dat je meer kracht tot je beschikking hebt en je kan dit dan ook gaan inzetten. Je hebt zoveel liefde in je, maar als jij je niet openstelt dan blijft deze liefde in je smeulen. Ga je gevoel achterna en niet je verstand. Wij geloven in je, nu jij zelf nog!

Begin met elke dag in de spiegel te kijken en vertel je zelf hoe mooi je bent en dat je van je zelf mag houden. Je zal merken dat jij jezelf transformeert naar een andere persoonlijkheid. Zeg elke dag tien keer als je in de spiegel kijkt: "Ik ben wie ik ben en ik ben goed zoals ik ben. Ik houd van mezelf". Dit is een goede affirmatie om jezelf te transformeren. Doen!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final