Dagkaart uit het Orakel van de Verandering


Ik breng je geschenken - maar als je er goed naar kijkt, zul je zien dat ze vreemd genoeg vertrouwd zijn. Dit zijn geschenken die je zelf tot ontwikkeling hebt laten komen - waarvan je dacht dat de wereld ze je had moeten laten geven. Maar de waarheid is dat je een rijk, overvloedig persoon bent, vol gaven en talenten om te delen, bekwaamheden die je tijdens de beproevingen van je leven hebt geleerd. Ik breng je deze nu om je de rijkdom aan te bieden die anderen in jou kunnen zien. Zie je deze schelp? Dit is jouw mogelijkheid om te horen, te spreken en te communiceren over grote afstanden. En deze nautilusschelp? Hierdoor kun je zelfs de meest complexe zaken begrijpen. Die andere schelp is je lied, het lied en de noten die je laat weerklinken, en als je dat doet, trek je alles aan wat al van nature van jou is, en alles wat niet bij je hoort, laat je voor altijd vallen. Je bent net zo welvarend als de rijkste zee, je bent vol leven, de levenskracht straalt van je af, en jouw passie is een schat waar wij, de gedaanteverwisselaars, je aan willen herinneren. Je bent een rijk, emotioneel, gelukkig, vitaal, diep wezen - en je hebt alles wat je nodig hebt. Hier zijn de geschenken waarvan je zelfs vergeten was dat je ze had. Vergeet nooit de gedachte hieraan, het gevoel dat ze voor altijd voor jou zijn.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final