Dagkaart uit De Geheimtaal van Kleuren


De parel heeft een bijzondere witte kleur, die kalmeert, zuivert en het vertrouwen stimuleert. Het stelt je in staat om mee te bewegen met het leven en een relatie aan te gaan met je goddelijke natuur. De parelkleur is de kleur van persoonlijke integriteit, echtheid en loyaliteit. Het brengt helderheid, vrede en harmonie in je leven. Visualiseer een parelwit licht om je relatie met het goddelijke te versterken.
Relatie met het goddelijke
Stel je een ladder voor die is gemaakt van parelwit licht. Begin deze ladder in gedachten op te klimmen. Sta jezelf toe om bij iedere trede meer parelwit licht in te ademen dat je geest verheldert, en je lichaam bevrijdt van alle spanning en zware gevoelens. Sta jezelf toe om je te focussen op zuiverheid, helderheid en de goddelijke relatie tussen je lichaam, geest, emoties en ziel. Als je voelt dat je dichtbij het goddelijke licht bent, spreid dan je armen uit. Zeg: 'Goddelijke geest, ik vraag u om me te omringen met uw helende licht. Maak mijn relatie met het goddelijke sterker. Laat me de verbinding voelen met uw liefde en licht: Adem dit licht in en voel de volheid hiervan in je ziel stromen totdat je je volmaakt voelt. Ga dan de ladder weer af, wetend dat er van je wordt gehouden, dat je met anderen bent verbonden en dat je licht uitstraalt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final