Mensen rondom je heen begrijpen je niet


Mensen rondom je heen begrijpen je niet...laat je helpen zeggen ze...maar wat als er geen aangepaste hulp (in mijn geval) voor handen is...wat als er geen deskundig  is die je kunt betalen...Ouderverstoting...t brandende zuur dat je van binnen tot moes maakt...ik ben door toe doen van een narcistische moeder  opgegroeid...verstoten, emotioneel en psychisch mishandeld en verwaarloost als kind door moeder...vader was afwezig...daardoor had ze vrij spel...verloochend en beschimpd door mijn broer met tijd der jaren....en dan als doodsteek...verstoten door mijn eigen vlees en bloed...
Ik voel me vertrappelt...zak meerdere keren per dag in elkaar...t huilen komt van zo diep dat ik er zelf schrik van krijg...en eerlijk gezegd...elk uur denk ik wel eens...waarom zou ik nog willen leven??? Ik breng mijzelf schade toe ...door t afwezig zijn...gekeerd in mijn steeds weerkerende verdriet dat als een lawine over me heengaat...de momenten van onverschilligheid...t weg lopen en negeren......niks rationeel meer aan...nada...noppes...
Constant op je hoede...op overlevingsmodus...de pijn vreet je op van binnen naar buiten...
Nergens geen kracht meer uithalen...je sterkte onderuit gehaald...
En praten kan ik er niet over met niemand...echte vrienden heb ik niet , ik heb alleen vrienden als ik ze betaal...
Altijd alleen en eenzaam....

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final