Iemand schreef....


Een kleinkind dat onlangs werd herenigd met hun grootouders kreeg een geheugenkistje, dat ze voor hem hadden bijgehouden.
Er was hem verteld dat zijn grootouders niets om hem gaven, zich nooit om hem bekommerden, hij had zelf de beslissing genomen om ze te vinden toen hij ouder was....
Na een emotionele ontdekking van alle foto's, brieven, kaarten kon hij zien dat het hun wel kon schelen, hoeveel moeite ze er mee hadden en dat ze altijd van hem waren blijven houden.
Het is altijd de moeite waard!!! ______________________________________________ Ik hoop ook dat als mijn kleindochter oud genoeg is dat ze naar me gaat zoeken. Dat is ook de reden dat ik hier blijf wonen, want eerlijk is eerlijk ik heb hier totaal niets. Ik ben eenzaam en mijn hoop dat ik ooit mijn kleindochter nog eens mag ontmoeten.... Tot die tijd blijf ik zwijgzaam en blijf wachten......

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final