Dagkaart


Doe wat goed voelt en voel je vrij!
Een gedachte is energie. Energie wil altijd tot uiting komen. Energie kan niet worden opgeslagen of geblokkeerd.
Ze zal hoe dan ook een uitweg vinden. De eigenschap van energie is dat ze altijd wil stromen. Net als water.
Als je op de een of andere manier je energie belet te stromen, zal ze een andere uitweg vinden.
Als je je eigen energiestroom, jouw intuïtie, niet volgt, als je tegen de stroom van je eigen energie in zwemt, zal die energie zich uiten in ziekte, vermoeidheid, depressie, huidziekten, slechtgezindheid, agressiviteit en andere onaangename uitdrukkingsvormen. Waarom niet simpelweg de weg volgen waar jouw energie je mee naartoe wil nemen?
Dit is jouw weg!
Er is geen andere weg!
Ken je het lied "I did it my way" ?
Wel, als je de dingen op jouw manier doet, als je jezelf durft zijn, dan zal je jouw energie voelen stromen.
Zolang je iemand anders probeert te zijn, om je je ouders, echtgenoot, vrouw, werkgever, kinderen, buren of wie dan ook plezier te doen, zal je energie vastlopen.
O.k., zeg je, maar zal ik niet een egoïst en een sociale verstoteling worden als ik mijn eigen zin doe?
Nee! Je zal jezelf worden.
Je zal diegene worden die je bedoeld bent te zijn.
Dat is vrijheid: jezelf zijn..

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final