Dagkaart uit Aartsengel Michaël orakel


Lieve God en engelen, geef mij dit (beschrijf de situatie in het kort) nu en helemaal. Ik doe een stapje opzij en laat de goddelijke wonderen door alles en iedereen die er bij betrokken is heen schijnen.
Je bent een sterk en onafhankelijk persoon, maar er zijn toch tijden waarin iedereen wel een beetje hulp kan gebruiken en voor jou is die tijd nu aangebroken. Deze kaart geeft je het advies om deze situatie volledig over te laten aan God en de engelen. Als je probeert dit in je eentje op te lossen, belast je jezelf met onnodige zorgen, die je ook blokkeren in het ervaren van de ophanden zijnde oplossing. Wanneer je andere mensen toestaat je te helpen en te ondersteunen, ontmoet je de kracht in jezelf!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final