Murder, She Wrote (TV Series 1984–1996)


Ik vind de serie leuk! Jessica Fletcher, gespeeld door Angela Lansbury  schattig, verfijnd, goed gelezen, heeft een zesde zintuig, inzichtelijk, geestig, elegant en leuk. Ik vind het geweldig dat ze overal fietst waar ze gaat op haar schattige fiets met een rieten mand, ik heb net als de hare een mand op mijn fiets en ik schrijf ook. Ik heb nog geen moordzaak opgelost, maar ik hou van forensische geneeskunde, de juridische kwesties. Ze is de sheriff altijd te slim af. Ik zie graag shows die dat type vrouw uitbeelden. Het is goed voor vrouwen. Angela Lansbury is zo getalenteerd: ze kan zingen, dansen, produceren en toch oogt ze zo kwetsbaar. Ik heb waarschijnlijk de hele serie bekeken omdat ik er een punt van maakte om in huis rond te hangen als het aan was. Ik heb mensen horen zeggen dat de plot repetitief is. Het kan me niet schelen, ik kijk er altijd met plezier naar. Het werd interessanter toen ze bevriend raakte met de dokter. Hij houdt van eten. Hoewel er altijd een moord is, zijn er geen bloederige scènes. Alleen het mysterie. Jammer dat ze zijn gestopt met het maken van de serie, maar nog steeds in syndicatie draaien. Ik hou van Angela Lansbury.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final