Het kleine meisje in mijn.

Het kleine meisje in mijn.
Kijkt vol trots naar de vrouw die voor haar staat in de spiegel.
Zij ziet en voelt de littekens die zij draagt.
Opgelost en vervaagd , Maar zitten er nog wel.
Zij ziet dat zachtheid , empathie , bewondering , speelsheid , waardering en respect , onvoorwaardelijke liefde voor alles wat leeft nog steeds op nummer 1 staat.
Zij voelt en ziet hoe we door de dans des leven dansen.
Zij strijkt met haar vingertje langs een litteken op het hart van de vrouw in de spiegel.
Ze geeft er een kusje op.
Het hart klopt stevig , zit vol onvoorwaardelijke liefde.
Maar zij weet en voelt wat het heeft mee gemaakt
Ze ziet en voelt hoeveel licht en onvoorwaardelijke liefde er in haar hart zit.
Ze ziet de lijnen in het gezicht.
En staart in haar diepe sprankelende ogen.
Veel gezien en onthouden.
Maar het is deel , een deel van wie zij is.
Zij leeft in dankbaarheid.
Zij voelt zich geborgen en veilig met haar hele zijn.
Vol trots geeft de kleine meid een dikke knuffel en een dikke kus aan de vrouw in de spiegel.
En zegt ik hou onvoorwaardelijk van jou.

Wees trots op wie je bent , en op wie je geworden bent.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final