De eerste zonnestralen

De eerste zonnestralen zetten de bloemtrossen van de (gewone) vogelkers in het licht. Zo lijken deze bloemen nog intenser te stralen. Prachtig om te zien!
De vogelkers groeit het liefst op een beschutte plek, half in de schaduw. En geeft je zo een bijzondere spiegel om in te kijken:
Wat heb jij nodig om (meer) in jouw licht/kracht te gaan staan?
De natuur blijft me steeds weer verrassen met inzicht gevende NatuurSpiegels op mijn pad. Waarin ik kan ontdekken wat ik op dat moment nodig hebt. Op de foto zie ik duidelijke lichte en donkere plekken. Hierin herken ik mijn behoefte om meer in balans te komen. Zo geeft de vogelkers me mee om te onderzoeken hoe ik mijn evenwicht kan (her)vinden. Zodat ik vanuit dit evenwicht beter in mijn kracht kan komen te staan. Wat een mooi inzicht!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final