WATERBEKER TECHNIEK

 WATERBEKER TECHNIEK OM ANTWOORDEN TE KRIJGEN..

Voor je slaapt stel jezelf een vraag.

Voorbeeld:
Wat heb ik nodig om mijn nieuwe huis te krijgen? Of wat is er nodig voor mij om een andere baan te krijgen? Hoe kan ik mijn verdiensten verhogen? Wees helder en objectief in je vraag, weet precies wat je wilt.

Dan een slokje water in de beker drinken en slapen.

De volgende dag dat je wakker wordt, moet je eerst nog een slok van het water nemen van de avond ervoor.

Je onderbewustzijn zal de hele nacht naar je antwoord zoeken en op elk moment overdag zal het antwoord komen.

Let op alle tekens, het antwoord komt niet altijd zo duidelijk en objectief als je zou willen.

Water dient als anker elke keer als je water drinkt zal je onderbewustzijn de vraag herinneren.

Doe dit elke dag totdat je het antwoord krijgt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final