Dagkaart uit Aartsengel Michaël orakelkaarten


Ik waardeer het dat je mij helpt mijn gevoelens met dankbaarheid en aanvaarding onder ogen te zien, zodat ik op een liefdevolle wijze eerlijk ten opzichte van mijzelf en andere mensen kan zijn. Dankjewel, Aartsengel Michaël, dat je mij de moed en de kracht hiervoor hebt gegeven.
Je hebt deze kaart getrokken, omdat je een belangrijk gevoel hebt geprobeerd te negeren. Probeer het toch toe te laten ook al zou je het misschien wel willen wegduwen, want dit gevoel verzoekt je dringend om eerlijk te zijn naar jezelf. Aartsengel Michaël zegt dat het onder ogen zien van deze waarheid helend voor je zal zijn, en je de richting zal aanwijzen en het advies zal geven over dat waar je naar op zoek bent. Je hebt geprobeerd je innerlijke impulsen te veronachtzamen, omdat je jezelf zorgen maakt om de veranderingen die je leven met zich mee brengt. Aartsengel Michaël verzekert je nogmaals dat hij je begeleidt, dat er aan je behoeften wordt tegemoetgekomen en dat je relaties gezond blijven.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final