Doorgaan zonder angst


Je maakt grote sprongen vooruit in je leven door je van boven geïnspireerde ideeën om te zetten in daden.
Heb vertrouwen dat je bij iedere stap op die weg geleid wordt.
Je dromen, je sterke impulsen, je spontane ideeën of reacties ergens op zijn niet gewoon wishful thinking. Het zijn de zaden voor iets nieuws, het zijn de zaden voor je levensmissie. Negeer deze giften van de hemel niet! De elfen vragen je je innerlijke gevoel te honoreren door vandaag minstens 1 stap te zetten in de richting van het verwezenlijken van je dromen en je wensen. Zet onbevreesd een stap waarmee je iets in werking zet. Zelf het kleinste stapje geeft je het gevoel van blijdschap en geluk. Zet elke dag een stap en je dromen zullen spoedig werkelijkheid worden.
Affirmatie: ik ga voorwaarst in vertrouwen dat elke stap die ik zet perfect word geleid naar liefde, geluk en harmonie!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final