Dagkaart uit Aartsengel Rafaël orakelkaarten


Lieve Aartsengel Rafaël, dank u dat u me steeds zo duidelijk helpt, bemoedigt en steunt bij mijn helende werk.

Omdat God de ultieme genezer is, en jij door God geschapen bent, heb jij ook helende gaven die je kunt gebruiken ten bate van jouw gezondheid en die van anderen. Met deze kaart spoort Aartsengel Rafaël je aan om te werken met je energie, je geest en je denken, met het doel om te helen. Je grote verlangen naar vernieuwing en herstel is op zich al een uitstekend en krachtig geneesmiddel. Misschien wil Rafael dat je cursussen volgt, boeken leest, of sessies leidt. Hij is ook een engel die de geschikte boeken van de boekenplank duwt, dus als er een voor je voeten valt, dan is dat een teken van hem. Het is belangrijk de leiding en de aanwijzingen van Rafaël te volgen, want heling vindt vaak plaats als de acties van een mens met de krachten van boven samenwerkt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final