Mandala Dagkaart


Vandaag is de energie van Blauwe Storm....ervaar de energie van onrust om te zuiveren....dat brengt je tot transformatie.
Katalyseer de transformatie...laat de energie gaan....verwelkom het inwijden van krachtige zuivering.
Het brengt krachtige verandering en reiniging van binnen uit.
Wat mag verdwijnen en wat mag voortbestaan in een verbeterde versie?

Aan jou de uitdaging om altijd en overal in het oog van de storm te staan.....waar je weet wie je werkelijk bent.
Je wordt uitgedaagd om een healer te worden en je doet er goed aan om regelmatig bij een meester in de leer te gaan....blijf menselijk en benaderbaar.

Geef vandaag op gelijkheid en doorstroming.
Vraag jezelf af....hoe organiseer ik om gelijkheid te brengen?
Maar ook: hoe kan ik mijn uitdagingen uitvoeren?
Opnieuw sta je voor de uitdaging om het evenwicht te vinden in jezelf en in de verschillende gebieden van jouw leven.
De natuur bevat de perfecte balans in het natuurlijke ritme van de levenscycli.....en het is de bedoeling dat je dit integreert in jouw eigen dagelijkse ritmes.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final