Avalon Oracle


 Voor het collectief trok ik kaart 14, Divine Union.(Ik zet deze kaart niet op mijn blog)

Er borrelt al weken een stuk over het tweelingzielenpad in mijn achterhoofd, vandaag is kennelijk de dag om het te delen:

Ik ben altijd terughoudend om te adviseren op de tweelingzielprocessen, al komt er natuurlijk in de tarot altijd wel bruikbare informatie naar voren, wat de vraag ook moge zijn. Enerzijds ben ik terughoudend omdat ik niet het gevoel heb dat ik daarover voldoende expertise heb, anderzijds omdat ik merk dat veel mensen die bij me komen met vragen over of iemand hun twin flame is, eigenlijk het concept zelfs nog niet eens voldoende vatten en vanuit een beperkt (mentaal) concept over hoe hun tweelingziel eruit zou moeten zien, dit concept op allerlei anderen gaan projecteren met de hoop dat het plaatje een keer past. Maar voor wie met steeds dezelfde vragen rondloopt even een klein stukje basiskennis:
In de esoterie wordt aangenomen, dat iedere relatie een doel heeft. Dit geldt voor familie- vriendschaps- en liefdesrelaties. Een karmische relatie triggert je pijn, je kernwonden en ongeheelde stukken (dus je karma), om je aan te zetten om te gaan helen. Deze verlopen vaak onrustig, met veel pijn en drama. Het is nooit de bedoeling dat een karmische relatie voor altijd duurt, op gegeven moment kun je niet samen verder en zul je elkaar loslaten. Een zielsverwant-relatie is iemand met wie je je verbonden voelt, omdat het de bedoeling is dat je voor langere of kortere tijd samen op loopt om een bepaalde groei door te maken, een doel te bereiken of iets in de wereld te brengen. Voor mensen die niet op het tweelingzielenpad lopen is hun vaste liefdesrelatie vaak een soulmate relatie.
Tweelingziel relaties hebben als uiteindelijk
doel, het verankeren van hogere frequenties op aarde. Het ontmoeten van je tweelingziel zal je overweldigen vanwege de zielsherkenning. Tweelingzielen hebben vaak lastige obstakels te overwinnen om samen te kunnen zijn maar weten onmiskenbaar dat het de bedoeling is,en zijn bereid de uitdagingen aan te gaan om de weg voor union vrij te maken. Nu zijn er maar weinig mensen werkelijk op het tweelingzielenpad, en helaas zijn er veel mensen die de term romantisch vinden klinken en hem daarom op hun eigen destructieve relatie projecteren. Dus daarom de waarschuwing: Als er spraken is van mishandeling, misbruik of verregaande machtsongelijkheid, is er geen sprake van een twin flame relatie! Op dit moment zijn er meer twin flames dan anders geĆÆncarneerd, omdat zij zoals eerder genoemd helpen met de energieshift op aarde. Om energetische redenen is er in Nederland en BelgiĆ« een hogere concentratie van twin flames. Het is een uitdagend en heftig pad, en degenen die het belopen zullen al hun eigen stukken moeten aankijken en heelheid in zichzelf moeten hervinden om tot union te komen. In principe staat het vanaf de ontmoeting onmiskenbaar vast dat dit je tweelingziel is, al wordt dat in de literatuur ook nog wel eens tegengesproken. Als mensen bij mij komen om te vragen of iemand hun twin is, ga ik altijd eerst na hoe het met hun zelfkennis, innerlijk weten, mentale, emotionele en spirituele volwassenheid en zulke zaken gesteld is. EĆ©n van de zaken waarin de Twin Flame liefde zich onderscheidt is de onvoorwaardelijke liefde die maakt dat bijvoorbeeld een relatie aangaan om je eigen leegte te vullen of aan je behoeften te voldoen, niet meer juist voelt. Je zult je in liefde en vrijheid met elkaar willen verbinden en niets willen doen, dat de stroom van liefde tussen jullie belemmert, zoals verwachtingen opleggen, nemen wat de ander niet te geven heeft of elkaar vast pinnen.
Enkel de krachtigste zielen kunnen dit proces aan en je ziet vaak dat dit mensen zijn die een zwaar karmisch verleden hebben, omdat ze daarin de kracht hebben kunnen ontwikkelen om grote uitdagingen te overwinnen. Als mensen vragen hoe ze hun tweelingziel kunnen manifesteren, is meestal mijn antwoord dat het om jezelf gaat, je eigen processen, reis naar heelheid en innerlijke union. En dat als het in jouw zielsplan staat dat je een Twin Flame zult hebben in dit leven, dit op de juiste tijd duidelijk zal worden. What is meant for you will arrive in clarity, not in confusion.
Nu de kaart, die mooi past bij de Nieuwe Maan van gisteren die ons een nieuw begin in liefde beloofde: De kaart vraagt je je hart te openen en liefde in al zijn vormen te vieren. Heb jezelf en de ander lief en geef ruimte aan het ervaren van ware, waarachtige liefde.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final