De vlucht

 De vlucht

Hoe diep jij ook in jezelf zult vluchten
ik zal jou altijd en overal gaan vinden
al moet ik onderweg erg diep zuchten
ik laat je hoofd en lijf weer verbinden

hoe hard jij van mij weg gaat rennen
ik weet jouw spoor volledig te volgen
daar moet je wellicht zo aan wennen
reageer alsjeblieft nimmer verbolgen

hoe graag jij dit helemaal alleen doet
ik kan dit niet van afstand meemaken
het heeft op mij nu een zekere invloed
dit weet me extreem in de ziel te raken

ik ga helemaal tot het beneden afdalen
daar aangekomen zal ik de hand reiken
ik leid jou omhoog naar de zonnestralen
daar kun je naar de dagen van later kijken

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final