Vaak zeggen mensen

 Vaak zeggen mensen tegen mij: hoe weet je wat ik denk... of wat je schreef klinkt als iets dat ik zou hebben geschreven...

Daar is een reden voor... Ik heb mijn geest tot rust gebracht en geleerd hoe ik gebruik kan maken van het collectieve bewustzijn. Dit betekent niet dat ik specialer of begaafder ben dan wie dan ook, integendeel. We hebben dit vermogen allemaal zodra we de kunst van het eenzaamheid beoefenen.

Waar ik over schrijf zijn óf mijn lessen, óf het zijn herinneringen aan de essentie van de mensheid. Een vorig of toekomstig leven waarin we vrede en overvloed hadden... en het kwaad niet bestond.

Ik herinner me hoe de dingen zouden moeten zijn... vol liefde en vriendelijkheid... niet een plaats van gebrek en haat. We hebben allemaal al eens eerder op deze mooie manier geleefd en zijn het gewoon vergeten.

Ik zie het in mijn gedachten en voel het in mijn hart. Het is een tweesnijdend zwaard, aangezien ik de wereld zie worstelen en toch weet ik waar we naartoe gaan.

Als kind zag ik dat de nieuwe aarde eraan kwam en ik wist dat ik hiervoor hier was, maar naarmate de tijd verstreek... werd ik moe en mediteerde ik. Het bracht de herinnering tot zwijgen die mijn hart vervulde maar mijn ziel strafte... waarom kon het er niet al zijn? Waarom duurt het zo lang.

God liet me zien dat hij mij een waardevolle les van geloof en geduld leert. Dit gebeurt niet in mijn timing... het gebeurt wanneer God klaar is om in beweging te komen... wanneer de mensheid klaar is om op te staan. Geen seconde eerder...

Door mijn ongeduld en zelfliefde niet gunde heb ik de kunst van nederigheid en genade geleerd... Ik ben hier slechts een hulpmiddel om boodschappen uit ons verleden en toekomstige zelf over te brengen naar ons heden.

We zullen een wereld zien waar we altijd van hebben gedroomd en een liefde waar we altijd naar hebben gezocht... maar het zal tijd kosten voordat de mensheid het recht heeft verdiend om het te verdienen... veel liefde zielsfamilie. We hebben dit... maar het zal ons allemaal nodig hebben om één te worden..

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final