Falling for Christmas (2022)


 In de dagen voorafgaand aan Kerstmis krijgt een jonge en pas verloofde erfgename een ski-ongeluk. Nadat de diagnose geheugenverlies is gesteld, komt ze terecht in de zorg van de knappe lodge-eigenaar en zijn dochter.

Ik heb genoten van deze feelgood-kerstfilm, Lindsay Lohan heeft geweldig werk geleverd met haar karakter en ze ziet er geweldig uit! Ik was erg onder de indruk van haar, een zeer getalenteerde jonge vrouw. Ze maakte haar karakter echt geloofwaardig. Ik hield van het kostuum/de garderobe, vooral vanwege het karakter van Lohan en het kleine meisje. De kerstmuziek brengt je ook echt in de vakantiestemming en de glimlach van het kleine meisje was zo vrolijk. Ik vond dat Jack Wagner het goed deed als rijke vader. Ik vond het plot leuk en vond dat het goed werd uitgevoerd. Perfecte film bij de open haard op een koude winteravond. Ik raad deze leuke kerstfilm aan.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final