A Christmas Prince: The Royal Wedding (2018)


 


Een jaar nadat ze Richard op de troon heeft geholpen, staat Amber op het punt zijn vrouw te worden. Maar is ze echt gemaakt om koningin te zijn?

Net als deel één van deze hopelijk nooit eindigende serie, was het vervolg een stortvloed aan slecht acteerwerk, vreselijk schrijfwerk en goedkope verhaallijnen - en ik heb ervan genoten van elke seconde. Ik kijk niet naar deze Hallmark-achtige films omdat ik veel diepgang verwacht, ik ben op zoek naar kitscherig entertainment en dat is precies wat het biedt. Het optreden van Rose McIvers met grote ogen redt elke scène waarin ze zich bevindt, wat helpt, aangezien de Indiaan Jason Derulo een van de meest onwaarschijnlijke stereotiepe homoseksuele personages is die ooit op een scherm te zien zijn. Als je 90 minuten wilt doorbrengen met je hersenen in de 'uit'-positie en wilt lachen om de absurditeit, dan is dit de film voor jou.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final