Dagkaart uit Engelentherapie


Je bent op dit moment zeer gevoelig voor chemische stoffen, voedingsadditieven, kant-en-klaar-maaltijden en allerlei energieën. Ontzie jezelf en je gevoeligheid door wrede onderwerpen, situaties en mensen uit de weg te gaan.

De engelen sturen je deze kaart omdat zij graag willen dat je inzicht krijgt in de grote gevoeligheid van je lichaam. Als een hoogsensitief persoon, kun je zo nu en dan verwarring of gevoelloosheid ervaren, wat een manier is om om te gaan met lichamelijke sensaties die je overweldigen. Misschien probeer je jezelf voor deze afschuwelijke energieën af te schermen door middel van bepaalde chemische stoffen, voedingsmiddelen of andere additieven. Deze kaart geeft je de dringende boodschap mee door je te vragen op een gezonder manier met je gevoeligheid om te gaan. De engelen willen je behulpzaam zijn om jezelf te ontgiften van de chemische stoffen en het voorbewerkte voedsel. Ze leiden je ook weg van onaangename situaties en relaties, dus laat al deze veranderingen maar toe. Het heiligbeenchakra is het tweede energiecentrum in het lichaam, gesitueerd tussen het staartbeen en de navel. Visualiseer dat het glinstert in een schitterende en heldere oranje kleur om deze chakra in balans te houden.

Ga op een rustig plekje liggen en zeg in jezelf of hardop:

“Aartsengel Rafaël en Michaël komen jullie alsjeblieft naar mij toe. Ik vraag jullie mij behulpzaam te zijn om nu mijn mentale, energetische, emotionele en fysieke lichaam te ontgiften.”

Adem een aantal keren diep in en uit terwijl de aartsengelen je aan het schoonmaken zijn (je kunt wat schokjes of rillingen krijgen tijdens dit proces, hetgeen een positief teken van verbetering is). Wanneer je lichaam weer rustig is geworden zeg je:

“Aartsengelen heel erg bedankt voor deze hulp. Ik vraag jullie om mij te helpen gegrond te blijven en dat ik word beschermd met goddelijke liefde en licht.”

Dit gebed zal je verlangen naar chemische middelen doen afnemen, omdat het doel wat zij je in het verleden dienden, van nu af aan op geestelijke wijze zal gebeuren.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final