Voor mijn allerliefste hond.

Voor mijn allerliefste hond...


Ik haalde je uit het asiel,
een beschadigd en mishandeld beest.
Het leven was voor jou
tot nu toe niet echt een feest...
Twee jaar was je,
en het vertrouwen in de mensen volledig kwijt,
net als ik, en dat sprak mij aan,
en ik besteedde al mijn tijd
aan jou, ging met je trainen, en naar de dokter toe
voor een castratie, want daar was je wel aantoe.

Bijna twee jaar lang hebben wij ons best gedaan.
Mensen zagen ons iedere week trouw
naar de training gaan.
Samen hebben wij alles geleerd,
alles wat goed was, en wat verkeerd.
Jij werd mijn vriend, mijn maatje, mijn schaduw
en mijn grootste kameraad.
jij gaf mij alleen maar liefde, en
weg was alle kwaad!

Ik heb van je mogen houden,acht jaar lang,
en nu....ach, het is zo wrang...
nu ben je er niet meer, dood,
en wat moet ik nu zonder jou ?
Ik kan niet zonder jouw liefde, zo
onvoorwaardelijk en trouw !
Ik zal je nooit meer vergeten,
lieve lieve Snoopy!

En al worden mijn dagen NOG zo zwart....
dan kijk ik naar jouw foto,
en warmte zal mij overspoelen,
want de liefde die jij mij gaf,
zal ik voor altijd blijven voelen!
Ik mis hem nog iedere dag.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final