Wie is ze?

Wie is ze?
Zij is degene die:
Veel te veel in gegeven
Hij vergaf te veel.
Net veel gehuild
Voelde veel te veel
Hij gaf te veel om me .
Te veel gehouden.
Te veel van een val.
Op een dag .... Ben al die onzin zat
Hij leerde zijn mond te houden en door uithoudingsvermogen en volharding overleefde het hart heel met lerende littekens.
Want leren is nooit teveel.
En opgeven wat niet waard is is wijsheid.
Vandaag wil ik niemands zaak zijn. Ze begon opnieuw alleen, ze overwon, ze waardeerde zichzelf, ze stond weer op en ging verder.
Vandaag wil ik haar zijn!! Wat met die van haar!.
In een glimlach leerde je niet te doen wat je leuk vindt, maar leuk te vinden wat je doet.
Niemand de voldoening geven
Carla Tavares

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final