IK BEGROET JE LIEFDE

IK BEGROET JE LIEFDE❤️❤️❤️...
Ik begroet je Liefde❤️.
Door jouw liefde blijf ik vechten.
Hoe zwaar ik het ook heb, jouw liefde geeft me de kracht om door te blijven vechten.
Ik begroet je Liefde❤️.
Je staat als een stevig anker in mijn hart wat ervoor zorgt dat ik niet zal verdwalen.
Jouw aanmoediging vergroot mijn zelfvertrouwen om mijn doelen te behalen.
Ik begroet je Liefde❤️.
Met de kracht van jouw liefde durf ik mijn verleden aan te gaan.
Niks is jou teveel en ik bewonder jou want ondanks mijn moeilijkheden blijf je naast mij staan.
Ik begroet je Liefde❤️.
Hoe moeilijk de situatie ook is, je geeft mij niet op.
Jouw geloof in mijn kracht, zorgt ervoor dat ik niet stop.
Ik begroet je Liefde❤️.
Dank je dat je er altijd voor mij bent.
En dat je door je liefde mij verwend.
©DraGonLight

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final