Mensen zijn als boeken

"Mensen zijn als boeken en ons leven is een bibliotheek. Laten we de boekenplanken van de dagen vullen met de mensen die we ontmoeten. Sommige zijn open boeken, andere zijn gesloten boeken. Er zijn mensen die niet dezelfde pagina verlaten en degenen die lege pagina's hebben. Er zijn er die de bladzijde willen omslaan. Anderen, haastig, slaan pagina's over en missen wat ze niet mogen. Er zijn van die boeken waarvan we de naam niet meer weten en die we op kleur kennen. Die niet moe worden van lezen. Er zijn mensen die ons hoofdboek zijn. Er zijn mensen die boeken zijn die we slecht sluiten, we lezen de eerste regels en er zijn andere die we niet kunnen sluiten totdat we de laatste lezen. Er zijn boeken die ons doen reizen en anderen wortel schieten. Er zijn hardcover boeken die ons vermaken. Boeken die ons elke keer weer verrassen als we lezen. En er zijn mensen die uitverkochte boeken zijn. Zeldzame boeken. Ik wou dat ik een originele bewerking was "

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final