3 Kaartlegging


 We zijn onderweg naar de Nieuwe maan in Tweelingen op donderdag 6 juni, dit is eveneens een poortdag. Dus de energie bouwt zich weer enorm op. Dit ga je ook kunnen lezen in de Astrologie update voor deze week die ik later vandaag nog ga posten.

Wat ik al kan zeggen is dat zelfzorg deze week heel belangrijk is.

Nu over naar de boodschap in de kaarten.
Wat ik voel is dat er een bericht/nieuws onderweg is dat je meer in je licht gaat zetten.
Het kan zijn dat het echt een geschreven bericht is of iets dat iemand anders tegen je zegt.
Je gaat in ieder geval een inzicht krijgen dat ervoor gaat zorgen dat er een doorbraak gaat komen op een gebied in je leven waar je op dit moment het gevoel hebt dat je vastzit, waarin je niet vooruit komt.
Wanneer die doorbraak, dat a'ha moment er komt ga je ook nog meer in je vrouwelijke energie komen waardoor je nog meer gaat stralen.
Alles gaat ook beter flowen waardoor je nu echt wel in je kracht en in dat nieuwe begin stapt.
De voorbije weken waren hierop een voorbereiding. Kijk maar eens terug naar wat er allemaal gebeurt is.
Spirit heeft ervoor gezorgd dat je opnieuw op je pad gezet werd want er waren beslissingen die je ging nemen met de gedachte dat dit pad wel beter zou zijn en dat je die weg uit moest.
Maar niets was minder waar.
Voor mij persoonlijk heeft dit betrekking gehad op mijn job die ik nu doe. Ik ben enkele weken geleden opnieuw halftijds aan de slag gegaan met de insteek om na een tijdje terug op te bouwen naar voltijds (door mijn ziekte)
Maar spirit heeft beslist dat dit nog veel te vroeg was want mijn lichaam was hier nog niet klaar voor. En ik heb ook het gevoel dat spirit me een andere weg wil opduwen dan de job die ik nu doe. Er zijn ondertussen "nieuwe" dingen op mijn pad gekomen die ik eigenlijk jaren verdrongen heb omdat ik dacht dat het toch niks voor mij was. Maar het is de bedoeling dat ik mijn creativiteit meer ga gebruiken nu.
We zullen wel zien hoe dit zich verder ontvouwt.
Ik heb er in ieder geval heel veel zin in.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final