Family Album (TV Mini Series 1994)


 Gebaseerd op de roman van Danielle Steel over een gevierde actrice en filmmaker wiens gezinsleven gekenmerkt wordt door liefde en strijd.

Ik vond deze film geweldig, het was een geweldige weergave van een familie die zijn deel van ups en downs had, maar uiteindelijk wisten ze dat ze speciale liefde voor elkaar hadden. Ik heb veel films gezien met Jaclyn Smith in de hoofdrol, maar mijn god, dit was een van haar beste, hoewel hij 23 jaar geleden uitkwam. Deze film had een all-star cast en wat ik het leukst vond, was dat het mijn ogen opende om andere acteurs te zien die ik nog niet eerder had gezien. Deze film was vrij lang, maar ik heb van elke minuut genoten. Het is een film die je met je gezin kunt gaan zitten en kijken, hoewel we de ogen van de kinderen een paar keer moesten bedekken vanwege de discretionaire liefdesscènes. Over het algemeen geef ik deze film een ​​10 op een schaal van 1-10. Lifetime zendt hem niet vaak genoeg uit, dus als iemand weet in welke winkel hij te koop is, laat het me weten, want dit is een must-have.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final