Mooi verhaal

 Een kind stond, op blote voeten, voor een schoenenwinkel te bibberen in de kou. Een dame kwam naar boven en zei: "Mijn kleine vriend waar kijk je zo scherp naar in dat raam? " ". Hij antwoordde: "Ik vraag God om me een paar schoenen te geven. "De dame nam hem bij de hand en nam hem mee naar de winkel en vroeg een medewerker om een half dozijn paar sokken voor de jongen en een paar schoenen. Hij vroeg of hij een bad water en een handdoek kon lenen en nam de jongen mee naar de achterkant van de winkel. Ze begon liefdevol de voetjes van de jongen te wassen en droogde ze, daarna trok ze de sokken en schoenen aan. Ze streelde de jongen op het hoofd en zei: "Er is geen twijfel, kleine vriend, je bent nu comfortabeler! " ". Toen ze zich omdraaide om te vertrekken, stak de zeer blije jongen haar hand en nam haar bij de hand, keek haar aan met tranen in haar ogen en vroeg: "Ben jij Gods vrouw?. De dame antwoordde: "Nee, ik ben gewoon een dankbare vrouw met wat hij me gegeven heeft. "

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final