3 Kaartlegging


Sta je open om te ontvangen?
Door to spirit is hier om je te laten zien dat je aan het begin staat van een nieuw (spiritueel) avontuur.
In combinatie met de Yin kaart krijg ik het gevoel dat je je nog meer mag openstellen naar je spirituele team. Ik benoem het spirituele team omdat het iedereen het voor zichzelf aanvult.
Universum, engelen, gidsen, God.
Ga luisteren wat je spirituele team je te vertellen heeft. Volg ook hun begeleiding.
Je zal zien dat er deuren voor jou opengaan die je nooit voor mogelijk had genomen.
Maar je kent het gezegde, voor iedere deur die sluit opent er een andere.
Ga ook eens nadenken of er deuren zijn die je nu kan/mag sluiten?
Je hoeft ze nog niet meteen te sluiten als dit nog niet goed voelt of als de timing nog niet juist zit.
Maar werk er naartoe.
Je zal zien dat het op het eerste zicht onmogelijke, mogelijk wordt.
Er gaat meer balans en rust in je leven komen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final