Encaustic Art Dagkaart


De laatste tijd wordt je steeds meer bewust van de energie om je heen. Je gaat jezelf levelen naar je hogere bewustzijn. Je wilt leiderschap nemen over je eigen levens en gevoelens. Je gaat de waarheid zien en ziet 'maskers' afvallen. Bij je omgeving maar ook bij jezelf!
Je wilt graag gelukkig zijn en volledig je eigen waarheid kunnen leven en uiten. Je merkt dat er meer is dan het leven en je omgeving wat jouw ogen zien. Wat als jij jezelf de hele tijd achter je masker hebt verscholen?
Ik voel dat je moe bent, moe bent van het strijden om geliefd te zijn bij de ander.. Wat als ik je zeg dat je de strijdbijl neer mag leggen. Wat als ik je zeg dat je van jezelf mag houden? Dat je jezelf gaat accepteren! Want als dit zo was geweest, dan was je niet in strijd met je omgeving.
Ja, je mag er zijn! En wanneer mensen niet van je kunnen houden zoals jij in essentie bent.... dan is dat niet jouw schuld. JIJ bent niet de veroorzaker van iemand zn pijn, jij spiegelt enkel de ander door te laten zien dat jij van jezelf houdt!! En dat is precies wat de ander dan nog te leren heeft..
Wees vol vertrouwen en weet dat niets eeuwig is hier op aarde!! Alles gaat voorbij. Alle pijn, boosheid, angst, twijfels, onzekerheden. Het kan nooit altijd doorgaan, dat houdt een mens niet vol.
Wanneer je maar genoeg licht laat schijnen op jezelf, dan gaat de omgeving vanzelf met je meedoen. En zo niet, dan is dat ook okƩ.
Liefde is altijd vol te houden en stromend!! Angst verkrampt en put je uit... Liefde is sterker en de uitkomst is altijd rust...!!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final