Vrouw


Lieve mooie vrouw
Hoe gaat het eigenlijk met jou
Sta jij hier wel eens bij stil
Want weet jij wat jij wil?

Of dender je altijd maar door
En waar doe je het allemaal voor
Ervaar jij ook hoofdpijn, gepieker en dat je slecht slaapt
Voel jij in je lichaam wel hoe het met jou gaat?

Jouw lichaam vertelt jou echt heel veel
Jouw lichaam is heel essentieel
Jouw hoofd maakt namelijk vaak een grote mindfuck
En maakt veel twijfel, vandaar dat ik dit zo benadruk!

Probeer eens te voelen in jouw lijf
Tis namelijk echt niet dat ik overdrijf
In jouw lichaam voel je je grenzen en wat jij wil in jouw leven
Want als je dingen doet die je niet wil, kan dat veel klachten geven!

Een teken dat je niet op de juiste weg bent
Een teken dat jij jouw lichaam schendt!

Dus lieve vrouw, sta een paar keer stil per dag
Bij de wijsheid die jouw lichaam al gaf
Luister daar een echt een keer naar
Want wat die jou vertelt, dat is pas waar!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final