De sleutel

 De sleutel

Het leven is niet altijd makkelijk
Van alles kan jou zomaar omver blazen
De brokstukken aan je voeten
Grote golven die over je heen spoelen...

Het is een strijd om staande te blijven
En toch val je soms
Dat doet wat met je
Dat doet wat met je!!!!

Brokstukken zijn niet altijd te lijmen
De zee is niet weg te toveren
De enige die kan veranderen
Zijn wij zelf

Alle emoties mogen bestaan
Je hebt recht op jouw verdriet en pijn
Woede en teleurstelling, ze mogen er zijn
Maar laat het jou niet verteren

Zie jezelf als een vlinder
Kom uit je cocon
Sla je vleugels uit
En zie jouw enorme potentie

In jou schuilt een enorme oerkracht
In jou is de bron van liefde en licht
Meegenomen vanuit de bron
Waar we ooit vandaan kwamen

Wij zijn noch de rots, noch de zee
Wij zijn bezield
En onze ziel is magisch
Zij is pure liefde, kracht en licht

Situaties zijn soms enorm moeilijk
En ik kan ze niet altijd veranderen
En ook ik val soms
En blijf dan zelfs een poosje liggen, het valt niet altijd mee!

Maar mijn kracht, licht en liefde nemen het over
En wanneer ik weer sta
Gaat de storm om mij heen liggen
De rust keert terug

Niet dat de situatie anders is
Ik ben anders
Nieuwe mogelijkheden, kansen en andere paden
Ik vervolg mijn weg

En dat kan jij ook
Wandel in liefde, kracht en licht
Jij komt uit dezelfde bron als ik
Ook jij hebt deze schatten in jouw hart

Het leven verandert niet
Jij verandert
Je bent prachtig en stralend, krachtig en magisch!
Hou van jezelf, het is de sleutel naar je hart!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final