Vlinder Boodschap


Leven is een kwestie van gevoel....daarmee kun jij goed situaties inschatten.....nu nog leren om de situatie onder woorden te brengen.
Door jouw scherpe waarneming leer jij meer te genieten....en kunnen anderen dichterbij jou komen....voel maar wat het met jou doet.
De uitdaging voor jou is om krachtige transformaties op een bewuste wijze te ervaren.....voel dat het je passie en verlangen geeft.

Wat zijn de onderliggende motieven in jouw levenskeuzes: "is dit ondersteunend voor jouw leven, of brengt het je verder af van jouw levenskracht?’.
Focus op de innerlijke wijsheid van je lichaam.....eer de volmaaktheid van je fysieke tempel....roep je instinct op.

Geef vandaag aandacht aan kaders en grenzen.
Vraag jezelf af....wat is mijn plan? Wat is de vorm van mijn actie? Welke vorm krijgt mijn dienstverlening?
Alle vorm geboren vanuit het scheppingsproces is zelfbestaand.
Dit betekent dat deze in zichzelf volmaakt is....verantwoordelijk voor zijn eigen interne structuur en manifestatie.
In het accepteren van de kracht van de zelf-bestaande vorm.....eis je de kracht op van het definiĆ«ren van je eigen werkelijkheid. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final