Heaven and earth tarot.


Pentakels vier en zwaarden zeven!
Bescherm jezelf.
Je wordt je steeds meer bewust van de situaties die je meer energie kosten dan dat ze opleveren. Door jouw gevoel van verantwoordelijkheid ben je mee gegaan in de gedachtengang van anderen. Je wordt nu uitgenodigd om jezelf te beschermen tegen de manipulatieve energie die anderen mee brengen. Vergeef jezelf voor de keren dat je mee bent gegaan in deze energie. Jouw leven is een leerproces en nu heb je een waardevolle les geleerd. Affirmeer: ik sta in mijn eigen kracht.

-------------------------

Four of pebtacles and seven of swords!
Protect yourself.
You are becoming more and more aware of the situations that are costing more energy than they are giving. Because of your feelings of responsibility you have been going along with the ideas and thoughts of others. You are now being invited to protect yourself against the manipulative energy that others are sending to you. Forgive yourself for the times you went along with this energy. Your life is a learning proces and you have learned a valuable lesson now. Affirm: I stand in my own power.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final