Een van de mooiste dagen

Een van de mooiste dagen van je leven is wanneer je besluit dat je leven van JOU is.
Je stopt met je te verbergen, je stopt met zelf-saboteren, je stopt met allerlei excuses te gebruiken om niet jezelf te zijn, op de authentieke manier, om je waarheid niet te spreken.
Stop met je vast te klampen aan iemand, stop met iemand de schuld te geven voor hoe je leven eruit ziet.
Op die dag gaan er oneindige kansen voor je open. Je begint een magische reis en begrijpt dat je zelf de sleutel hebt om alle deuren te openen die op je pad komen.
Ken en eer je waarde.
Zorg ervoor dat er in de cirkel van je naasten mensen zijn met wie je een echte diepe verbinding voelt, met wie je resoneert. Deze mensen zouden je met vriendelijkheid en respect moeten kunnen behandelen.
Je hart is geen speeltuin voor anderen.
Op een gegeven moment is het nodig om je van diegenen te ontdoen die van alles een drama maken of die je energie wegzuigen met hun negatieve kijk op het leven.
Ons leven is te kostbaar om te verspillen aan mensen die niet bereid zijn om te groeien/ontwikkelen.
Respecteer jezelf genoeg om weg te lopen van wat je goed niet langer dient of je evolutie blokkeert.
Ik had de moed om weg te lopen van dingen/mensen die niet langer mijn goed dienden.
Ik luisterde naar mijn intuĆÆtie.
En ja, het heeft me jaren gekost om toe te geven dat ik heel duidelijk weet wanneer dingen niet (meer) resoneren bij mij, wanneer ze niet werken/niet "zitten", toe te geven dat ik diep van binnen weet dat een bepaalde situatie me nergens brengt
Het heeft me jaren gekost om dat te accepteren.
Het kostte me jaren om te accepteren dat ik op mijn instinct kon vertrouwen.
Maar hoe lang het ook duurt om deze beslissing te nemen - weet dat het de moeite waard zal zijn.
Het is het niet waard om je aan iets of iemand vast te klampen, terwijl het duidelijk is dat dat ding/die persoon niet de jouwe is.
Laat alles los wat niet van jou hoort te zijn en maak zo ruimte in je leven voor wat je te wachten staat.
Vertrouw op het proces en vertrouw erop dat wat bedoeld is om van jou te zijn, van jou zal zijn.
Wij weten/voelen wanneer we niet meer op de juiste "plek" zijn (ruimte/gebied/activiteit/relatie/baan/omgeving enz. ).
Het is alleen nodig om in onszelf te geloven en ernaar te handelen. Dit brengt ons duidelijkheid en innerlijke rust.
Volg je intuĆÆtie.
We weten allemaal dat het moeilijk is om afscheid te nemen van de mensen waar we om geven.
Maar als je levensdoel is om te evolueren en de Beste versie van jou te worden, is het noodzakelijk om stevige keuzes te maken, en sommige van deze zijn helemaal niet makkelijk.
Het leven blijft ons in richting duwen die we niet zouden hebben gekozen als het aan ons lag.
En met de tijd, die kant op gaan, beseffen we dat we kunnen leven en ademen zelfs nadat we dingen/mensen verloren hebben waarvan we dachten dat we "niet kunnen leven" zonder.
Daarnaast vinden we dat we van dingen/mensen gaan houden waarvan we een tijdje geleden niet eens wisten dat ze bestonden.
Vertrouwen in het leven. Zet alle angst opzij.
Zoek de les in elke uitdaging. Laat jezelf gaan met de flow, laat jezelf stap voor stap begeleiden in jouw Persoonlijke Reis.
Ik hoop dat je de moed vindt om jezelf op de diepst mogelijke manieren te eren. ~

~Tara Isis Geris

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final