Edelsteen uit Het Kristallen Schedelkaarten


ORANJE CALCIET


Familie
Als je deze kaart hebt getrokken is het tijd om de familiebanden aan te trekken. Familie is alles. Op familie val je terug. Het is dan ook tijd om te kijken of er familiebanden zijn die je moet hernieuwen. Maar niet alle familiebanden zijn misschien goed voor jou. Kijk dan ook kritisch of er misschien een band moet worden verbroken. Soms valt een familie uit elkaar en creëer je een nieuwe familie. Deze kaart geeft dan ook duidelijk aan dat je kritisch moet gaan kijken naar je familiebanden. Welke zijn nog goed voor mij en welke moet ik hernieuwen of zelfs verbreken. Kijk daarom goed en herzie je familie zodat je weer met plezier contacten legt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final