Dagkaart uit Levensdoel orakel


Je heelt met je lessen, colleges en studiedagen.
Je bent iemand die zijn publiek met woorden heelt. Je onderwijst op een manier die helend is voor je cliƫnten, lezers en luisteraars. Ook voor je familie en vrienden. Eigenlijk zoeken de mensen je op voor leiding, zelfs vreemden vertellen je hun diepste geheimen en problemen. Je betrouwbaarheid en uitstralende innerlijk licht is voor anderen een teken dat je van nature gaven hebt om te helen.
Deze kaart toont dat je met plezier wilt helen, zonder dat je denkt aan roem of rijkdom voor je ego. Je bent een natuurlijk kanaal dat goddelijke leiding aan anderen, die je vragen over hun leven stellen, doorgeeft. Je bent ook een scherpzinnig waarnemer van de menselijke aard, speciaal als deze het spirituele pad betreft. Dat heeft een unieke uiting op het gebied van spirituele lering als resultaat. Zo lang je maar gefocust blijft op dienstbaarheid en jezelf zijn, zul je een toegewijd publiek voor je werk vinden.
Neem nu een moment rust en vraag je beschermengelen: Wat is voor mij de volgende stap op mijn weg als spiritueel leraar?'. Noteer gedachten, gevoelens en aanwijzingen die als een antwoord tot jou komen en blijf de engelen om aanvullende opheldering vragen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final