3 Kaartlegging


 Deze boodschap leunt perfect aan met de boodschap die ik dinsdag gaf.

Mei gaat een belangrijke maand worden, wordt in deze legging nog eens bevestigd.
Poised betekent hier, er klaar voor zijn, iets aan het licht brengen, op je best zijn, vertrouwen.
Het is tijd om actie te ondernemen, je bent er klaar voor. Waar wil jij verandering in brengen, wat wil jij bereiken. Je staat in de startblokken en het startschot wordt gelost. GO GO GO!!!
Je hoeft dit ook niet alleen te doen. Je mag samenwerken. En samenwerken mag je heel breed interpreteren. Het kan gaan van samenwerken met vrienden, collega's, tot samenwerken met instanties, bedrijven, zelfs computerprogramma's, internet. En natuurlijk ook het universum.
Vraag/gebruik de hulp die jij nodig hebt.
Iedereen heeft zijn/haar eigen talenten/gaven die gerust aangeboord mogen worden om iemand anders verder te helpen.
Dus het zou dan ook kunnen dat jij wordt gevraagd om iemand anders te helpen 💖
Ik vind dit wel een hele mooie boodschap, het gaat hier vandaag niet alleen om hulp vragen maar ook over hulp geven.
Hoe mooi is het dat we elkaar mogen helpen en als je er zo verder over nadenkt is het dan ook niet verwonderlijk dat we allemaal andere talenten hebben, zodat we elkaar kunnen verder helpen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final