Feest


Feest
Ik ging op zoek naar een droom
niet wetend waar de illusie leefde.
ik keek
voor deleven dat ik verloor, tegen de hand
Ik ben afgeweken
twee bewolkte dagen
waar andere verledens leefden.
links (on)geduldig
Moe van rivieren zonder water
en gedwongen leven
door fantasieƫn zonder vleugels.
Ik zocht naar liefde
zoals iemand die op zoek is naar medicijnen
voor je eeuwige pijn
en het leven begreep het niet
de ontsnapping van degenen die het niet hebben meegemaakt.
Er zijn dagen als deze
waar je het einde zoekt
om een ​​(her)begin te vinden
Er zijn pijnen die ik lijd
en dromen waarin ik verdwaal.
Feest
en belandde in een steegje.
Ik zocht naar liefde
dat liep van me weg
aansluiten bij enkele werkelijkheden
als iemand die de waarheid niet kent
en gelooft dat er paradijzen zijn.
Ik was zo blij
Onze tegenstellingen verenigen
om twee gezichten een andere kleur te geven.
@angela caboz

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final