Angela Caboz


Niemand houdt van in een middag en vergeet de liefde van één nacht. Wie zo spreekt bedriegt zichzelf. Schreeuwt zijn leugens naar de wereld en gelooft dat de wereld denkt dat hij een held is.
De dag dat je de moed had om mij op de plank te zetten ontdekte ik dat liefhebben niet voor iedereen weggelegd is. Houden van is voor speciale zielen Liefde is voor degenen die een zuiver hart hebben en die van jou kent die staat van ziel niet.
Ik hief mijn hoofd daar op, op dat moment toen de woorden uit je kwamen en de bedekking van elk verdriet me probeerde te bedekken. Ik wist dat dat het boevenlied was, het lied dat je vroeger zong en dat je me niet onder de knie kon krijgen. Ik hief mijn hoofd op en besloot mijn strijd voort te zetten, immers niemand sterft aan een teleurstelling aangeboden door een nepliefde.
Dat moment doet nog steeds pijn, diep van binnen,. Het doet me pijn om me te laten meeslepen door jouw gesprek. Het doet me pijn dat ik een leugen rook en niet wegging voordat de pijn van afscheid me raakte.
Nu is het enige wat ik nog heb te schreeuwen dat het pijn doet en verder gaan met de zekerheid dat ik op die dag je begon te vergeten, op dezelfde manier waarop ik van je hield op het eerste gezicht. Het was pijnlijk, er waren dagen dat ik de illusie herbeweeg dat ik van je hield en zelfs de teleurstelling om je te verliezen, kon me doen opgeven.
@Angela Caboz

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final