Taboo (TV Series 2017)


Tom Hardy speelt een duister personage in deze serie, maar dit personage valt ruim binnen zijn bereik. James Delaney is de eerstgeborene en mannelijke erfgenaam van zijn vader, een zeekapitein/rederij. James lijkt veel te weten van wat er met zijn vader is gebeurd, hoewel hij in Afrika was terwijl zijn vader in Londen werd gestalkt door het bedrijf "The Honourable East India"

. aan de gang was terwijl hij op een ander continent was. De beperkte communicatiesystemen die in het begin van de 19e eeuw bestonden, zouden het onwaarschijnlijk hebben gemaakt dat hij op zo'n afstand kennis zou hebben genomen van gebeurtenissen in Groot-Brittannië, maar hij weet op de een of andere manier dat zijn geërfde eigendom op Vancouver Island erg waardevol is geworden voor zowel Groot-Brittannië als de VS.

Stephen Graham verschijnt als een voormalige zeeman, Cincinnatus, die onder senior Delaney diende. Hij is een bron van informatie voor James en heeft een bemanning van medewerkers die gewillige soldaten zijn voor elke missie die Cincinnatus inhuurt om voor James te ondernemen. Graham speelt zijn rol uitstekend. Zijn cockney-accent is echter bijna niet te ontcijferen voor mij en er staan ​​geen ondertitels op de dvd die ik heb gekocht.

Ik geniet van dit historische stuk. De productiewaarden zijn geweldig, kostuums en instellingen zijn erg goed gedaan. Casting is ook uitstekend. Alles minder zou het interessante verhaal een slechte dienst bewijzen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final