Moeder zijn voor mijn kind


Moeder zijn voor mijn kind
Als je honger had
Was je moeder een restaurant
zodat je kon smullen en de honger stilt.
Wanneer je ziek was
Was je moeder een ziekenhuis
Verzorgde met liefde en met tederheid.
Was je moeder je wekker als je vroeg op moest staan, kuste je wakker.
Als je moeder trooste ik je bij verdriet en pijntjes
Als moeder ben je een bron die onuitputtelijk was als je dorst had, liet ik je drinken tot je dorst is gelest.
Als je iets vergeten was, was ik als moeder het alarm die je waarschuwt en jou er aan herinnert.
Jou moeder is een persoon, niemand kan haar plaats innemen
Zij heeft je gemaakt tot wie je nu bent.....

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final