Dagkaart uit Het Orakel van de Verandering


Nieuwe vaardigheden, vooruitgaande training, snelle verbeteringen.

BESCHRIJVING

Ik ben een elf - en ja, het is mijn taak om de groeiende wereld te scheppen - maar in mijn wereld verandert alles. Het gevaar bestaat dat de bomen worden ontworteld, dat de dieren weggaan. De bloemen en de grassprieten vertellen mij op welke manier ik hiermee moet omgaan, moet overleven en ja, zelfs groeien onder deze akelige omstandigheden! Dus, ook al lijkt het grappig en lijkt het alsof we hier een show opvoeren, we leren ook hoe we de wilde (dieren) vrij en veilig kunnen behouden wanneer de machines opdoemen. We zullen de natuur nooit opgeven, en we zullen oefenen en leren en de vijand begrijpen en doen wat er moet worden gedaan om onze vrienden te redden! De gedaanteverwisselaars helpen ons onszelf te ontwikkelen - en we kunnen je verzekeren, dat jij ook moet blijven groeien en nieuwe vaardigheden moet leren - en in feite moet blijven oefenen - om in de veranderende wereld te kunnen leven. Word niet bezadigd en lui, of zelfvoldaan - kom tot leven en voel de opwinding van het oefenen en het leren van nieuwe bekwaamheden en oefen tot je benen en je handen en zelfs je ogen pijn doen! Dan heb je je eten en je slaap verdiend - net zoals wij!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final