Ik kies ervoor om jou te herinneren

 Ik kies ervoor om jou te herinneren

Niet door hoe je me pijn doet
Maar door hoe je me leerde te helen

Niet door hoe je me verliet
Maar door hoe je me geleerd hebt om mezelf nooit in de steek te laten

Niet door hoe je me gebroken hebt
Maar door hoe je me hebt geleerd om mezelf weer op te bouwen

Niet door hoe je mijn licht dimde
Maar door hoe je me hielp te schitteren

Niet door hoe je me gevangen hield op een plek van troost
Maar door hoe je me de macht gaf om mijn comfortzone te verlaten

Niet door hoe je me zwak liet voelen
Maar door hoe je me geleerd hebt wat het betekent om sterk te zijn

Niet door hoe je me probeerde te beheersen
Maar door hoe je me leerde vrij te zijn

Niet door wie je me vertelde wie ik was
Maar door hoe je me leerde om mezelf te definiƫren

En bovenal
Ik kies ervoor om jou te herinneren
Niet door hoe je niet van me kon houden
Maar door hoe je het me geleerd hebt
Om van mezelf te houden.

Woorden door: Tahlia Hunter

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final