Dagkaart uit Engelentherapie


Je hebt het natuurlijke vermogen om in contact te komen met geliefde overledenen.

BESCHRIJVING

Deze kaart is het teken dat je met één of meer dierbaren in de Hemel in contact staat. De engelen vragen je om je gevoelens, gedachten en beelden over deze spirituele connecties te vertrouwen, want zij zijn heel echt. Dit is erg helend voor jezelf en andere mensen, want het zijn vredevolle en liefdevolle boodschappen uit het Universum. Misschien voel of hoor je een boodschap van iemand die zegt: Ik hou van je´, Het gaat goed met mij´,Ik ben trots op je´, of `Het spijt mij´ voor jezelf of iemand anders die baat heeft bij het horen van deze woorden vol mededogen.
Het kan zijn dat dit een oproep voor je is om voor andere mensen als medium op te treden, privé of voor een groter publiek. Vertrouw deze oproep, want het is een prachtige missie, die duizenden mensen kan helpen, zowel aan deze als aan gene zijde. De engelen weten wie er werkt vanuit integriteit en zuivere motivatie, en zulke mediums roepen zij op tot dienstbaarheid... en geven ze ondersteuning, begeleiding en bescherming op hun pad.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final