Edelsteen uit Edelstenen en Beschermengelen orakel


SODALIET

Heb je last van ontstekingen? Heb je last van hoofdpijn of van je holtes? Bevind je je in een lastige situatie in je leven?
Maak jezelf rustig door je leven voor jezelf te visualiseren, erover te mediteren of aromatherapie te gebruiken. Doe dit om vrede en rust te ervaren.

ENGEL VAN KALMTE

'Ik ben rustig. Ik voel vrede. Ik ben ontspannen en alles voelt goed.'
'Ik leef op een spirituele manier, waardoor ik een vredig gevoel heb. Ik ga op een kalme en rustige manier door het leven.'
'Ik geniet van een goede gezondheid en heb geen last van ontstekingen.'

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final